niedziela, 27 grudnia 2009

Makaron a la mix


Dzisiaj zaatakowałam carrefour w celu kupienia ryby dla psa oraz drozdzy i philadelphi na wypieki.. Musiałam tez wymienić nie trafiony prezent.. w sklepie oczywiście wpadła mi w oko inna sukienka drozsza niz to co wymieniałam. Tzn na studencka kieszeń nie wchodziła w grę, wybrałam więc sukienkę z przeceny :)

A po powrocie mały głodomór ugotował pyszny lunch. Miał być makaron soba ale było go mało, nie chciałam jednak otwierać innej paczki poniewaz moja mądra mama kiedyś mnie nauczyła ze niemądre jest otwieranie setek nowych opakowań bo tylko się o nich zapomina. Więc wmieszałam i makaron ryzowy. Ale sos pasuje i do innych makaronów.

Kombinacja jest bardzo ciekawa smakowo ale dla osób które nie lubią ostrych smaków sprawdza się i bez chili.

Na 1 porcję
1 poządny kawałek dyni
2 ząbki czosnku
1 papryczka chili
olej z rozmarynem

1 porcja makaronu
1/2 opakowania ricotty

majeranek
orzeszki pini

Czosnek i dynię podsmazyć, zalać odrobiną wody i dodać ricottę oraz posiekane chili. Makaron przygotować według opisu na opakowaniu. Sos grzać ok 5-10min. Makaron zalać sosem i posypać orzeszkami i majerankiem.

4 komentarze:

viridianka pisze...

mało w tym roku się dyni najadłam... można jeszcze kupić dynię? czy to zapasy z jesieni ? :)

vegeswiat pisze...

dobrze szukajac dynie mozna dostac na bazarku :)

Molly pisze...

klart att det är okej :)
hoppas att du mår bra denna dag :) här är det lugnt, vi ska se på film.

kramar

aga-aa pisze...

to było zawołac by wpadła na sobę ;)
podoba mi się ubranko tego makaronu :)