piątek, 25 grudnia 2009

No i po świętach

Ponad połowa pasztetu wróciła ze mną do domu, a właściwie itak niewiele osób go spróbowało, niektórych chętnych chyba przestraszył widok jego na talerzu i nie tkneli wogule swej porcji. Do domu wróciłyśmy jak zwykle z siatami jedzenia, i nadal uważam że to poprostu przesada tak dużo robić. Nie nawidzę marnować jedzenia i sama myśl o tym ile wyrzuczamy w okresach świątecznych naprawde sprawia że zaczyna się we mnie gotować.

Jest to takisam przesyt jak reszta świąt, ja tego przesytu prezentowego nie odczuwam, zazyczyłam sobie ksiązki do nauki które inne osobny uczestniczące w wigilii raczej dostają od tak. Od roku zbieram tez na nową mp3 bo moja ma już 4 lata, ale nie prosiłam o to na święta bo uwazam ze jest to zbyt ekskluzywny prezent. Myślę a wręcz jestem pewna ze większość osób o których myślę teraz nie podziela mego zdania.

Jednak jedną rzecz mądrze zrobiła pewna bardzo miła kolezanka, dała mi coś co się przyda a nie kolejne skarpetki czy czapkę. Właśnie takie prezenty są potrzebne, tak jak ksiązki na studiaktóre mą studentcką kase zbyt obciązają.

Nie wiem czego chce od tych wypocin, moze poprostu aby było bardziej jednakowo, ja wyszłam z wigili z torbą w której mieściły się rzeczy dla mnie, mej mamy, babci i jeszcze trochę z stołu, a inne dzieci dostały tyle ze ich prezenty tamowały drogę. Owszem mieszkam sama, z psem, ale mam mamę więc nadal jestem dzieckiem, to ze moja mama nie była z nami nie znaczy ze zapszestaje w byciu dzieckiem. Tylko trochę w tym byciu dzieckiem zmieniłam rolę, nie proszę o laleczkę tylko o ksiązkę do logiki, mp3 czy mikrofalówkę i czajnik bo te które dostałam w spadku po znajomych już nie działają.

Wybaczcie proszę paplaninę pisemną, teraz idę wypłakać się psiakowi.

2 komentarze:

Molly pisze...

hej söta du!
hoppas att du mår bra denna dag?! här är det sådär. funderar över bloggen och sådär. förresten, mamma hälsar tillbaka och hon hoppas att du, resco och din mormor mår bra :)

idag är det nästan plusgrader och trist här, men jag ska pussla och invänta syster som kommer hem vid middagstid.

du får ha en fortsatt bra dag och ta hand om dig! tänker på dig och ser fram emot att få träffa dig :) kramar

anio pisze...

Nie martw się :). Moja babcia zapomniała o prezencie dla mnie w ogóle ak to ze świętami bywa, w każdym razie rozumiem twój nastrój.
A co do potraw na jakieś imieniny taty przygotowałam hummus. Jeden z wujków powiedział "mogę spróbować ale na żaden wegetarianizm nie przejdę"