czwartek, 24 grudnia 2009

Po zakupach i przed wyjazdem


Zaraz zaczyna się upychanie do samochodu ale jeszcze przed wyjazdem trzeba było coś zjeść, nie chciało mi się juz brudzić kuchni którą wczoraj tuz przed zakreceniem wody w bloku sprzątnełam. I tak powstało to danie zrobione na jednej patelni.


Na jedną porcję potrzebne jest


1 porcja makaronu soba


1/4 paczuszki baby speanach/ baby szpinak
1 ząbek czosnku
2 plastry fenkułu
3 suszone pomidory
1 opakowanie tofu twardego
1/4 szklanki mleka sojowego
olej
orzechy włoskie
na patelni rozgzać olej, dodać posiekany czosnek, fenkuł i przyprawic solą i pieprzem. Dodać szpinak i zalać mlekiem sojowym, zmniejszyc ogień. Przygotować makaron soba, i posiekać garść orzechów włoskich. Na patelnie dorzucić tofu i rozgnieść go widelcem, wrzucić tez pomidory suszone. Odcedzić makaron, i polać sosem. Całość posypać orzechami..
... i zajadać
Muszę tylko w ramach rad ostrzec przed suszonymi pomidorami sera których właśnie uzywałam, kupiłam je wczoraj i szkoda mi pieniedzy gdyz są w nich patyki, szypułki itp.

1 komentarz:

ilovetofu pisze...

ciekawie to wyglada :) na pewno to zrobie