środa, 6 stycznia 2010

kotlety na słodko


Zaczynam się już czuć lepiej! Ale na wszelki wypadek zagryzłam 2 ząbki czosnku przed obiadem. Mam teraz jeszcze ochronę od wampirów dopóki będę tak wdzięcznie tym czosnkiem ziać.

Dziś wymyśliłam sobie fajny słodkokwaśny sosik do kotletów sojowych, proponuję podawać go z batatami znanymi też jako ziemniaki słodkie. Są lekko słodkie w smaku i nadają się do tego typu dań.

Na 1 porcję
5 kotletów sojowych
½ przecieru pomidorowego (użyłam takiego z smakiem bazyli który został po lunchu)
1/5 fenkułu
2 plastry ananasa
1/6 brokuła
1 papryczka chili
olej

Na oleju podsmazyć brokuł, chili i fenkuł, zalać pomidorami i dodać pokrojonego w kostkę ananasa. Gotować 20 min, dodać kotlety sojowe i zalać szklanką wody. Gotować 10 min.

Podawać z batatami lub ryżem.

2 komentarze:

Mad pisze...

Akurat mam fenkuł w domu i nie wiedziałam co z nim zrobić! Dzięki :) Kotleciki z sosem wyglądają bardzo zachęcająco :)

vegeswiat pisze...

Mad: cieszę się ja dużo go urzywam więc zapraszam gdyby jeszcze kiedyś ci zalegał