sobota, 23 stycznia 2010

Mini luksus dla nauki



Dobra gdyby co to dziś orzechy macadamia to tak dla przyjemności nauki, no i jeszcze jest weekend, pózne śniadanie bo odsypiam fantastyczny koncert HEY no i się należy...

Lubię te orzechy które w Pl tak trudno znalezć, maja łagodny kremowy i o dziwo orzechowy smak i jak są świerze to bardzo fajnie chrupią. A świeże są krótko bo mają wysoką zawartość tłuszczu- 76% i łatwo jełczeją. Zawierają fosfor, żelazo, magnez. Pochodzą z Australi.
Nadają się do musli, i świetnie nadają się do wypieków takich jak chleb czy ciasta. Polecam też wersję po prostu zalanych czekoladą.

Ja raz się już nabrałam i kupiłam na bazarze po czym wyrzuciłam ochydne orzechy dziś otworzyłam zato paczuszkę z firmy Bakalland no i smak nareszcie był jak trzeba.

2 komentarze:

Molly pisze...

hej fina du!
macadamianötter är så gott :) visste du att de även kallas smörnötter? :) kanske inte så konstigt eftersom de är lika feta som smör :p

hoppas att du också får en bra dag. nu är det inte långt kvar tills vi ska ses :) hoppas att det blir fint väder.

ta hand om dig! kramar

Molly pisze...

jajamän, den har jag gjort :) fast det är egentligen den vi åt på min födelsedag, men eftersom min vän fyller 24 år idag så passade den ju fint :) tyvärr bor hon 150 mil bort så jag kan endast skicka henne tårtan på bild ;)

kramar