środa, 20 stycznia 2010

More curry!



Jak już się do curry dorwałam i mam śmietankę sojową w lodówce to kombinacje są oczywiste.
Dziś była czerwona fasolka w sosie z pasty curry, śmietanki sojowej i fenkuła. Do tego zajadałam swój ukochany kamut który się właśnie skończył..
Ah ale trudno..

na 1 porcję
garść brukselki
plaster fenkuła
1 puszka red kidney
1 łyżka pasty z curry
100ml śmietanki sojowej.
olej arachidiowy

ryż/kamut/makaron

Warzywa pokroić i podsmażyć, zalać śmietanką i dodać curry. Fasolkę odcedzić i dodać. Po 15 min zdjąć z ognia, podawać z ryżem, kamutem lub makaronem

2 komentarze:

aga-aa pisze...

widzę, ze i w sesji dobrze się żywisz :) to dobrze :)

a jak tam ta logika co? dowiem się w końcu ? :)

proszę odezwij się do mnie na email : aga-aa@gazeta.pl bo mam do ciebie zapytanko :)

vegeswiat pisze...

no wie sie!! logika idzie idzie 95% sie zebralo.