piątek, 1 stycznia 2010

Noworoczne postanowienia

Moi drodzy! Mam nadzieję ze wczoraj bawiliście się jak najlepiej bo ja spędziłam jednego z najlepszych sylwestrowych nocy swego zycia! Wproszenie się do ludzi okazało się trafem jak nie wiem co, i mimo tego ze dziś odsypiałam a tak nie lubię tracić dni to było warto!

Czy macie jakieś noworoczne postanowienia? Czy uwazacie ze to niepotrzebne stresory? Ja lubię je mieć jako takie małe cele w zyciu. No i oczywiście i w tym roku je mam!

Przedewszystkim stawiam na dwa:

1. Będę bardziej tolerancyjna- będę naprawde starać się respektować poglądy innych

2. Będę zachowywać się na swój wiek- mam tendencję bycia ZBYT dorosłą co jest bardzo dobre ale czasami męczące, mym celem jest pozwolić sobie na trochę szaleństwa.

Oczywiście jest tez cel blogowy!

A nim jest pisanie min.. jednego inspirującego (mam nadzieję?) posta dziennie.

Szczęśliwego 2010 kochani!

2 komentarze:

viridianka pisze...

ja myślałam że nie mam żadnych ale pewnie że mam:P
utrzymać się na medycynie;P

jeden wpis dziennie? juuupi! będę miała co czytać wieczorami w Łodzi :)))

vegeswiat pisze...

haha mam nadiję że dotrzymam swej obietnicy:) i że jak będzie sesja to i mego bloga zaniedbasz:P