niedziela, 31 stycznia 2010

Paj z brokułem któy został zjedzony!



Dziś zrobiłam paj z brokuła... Niestety nie został sfotkowany przed .. całkowitym zjedzeniem. Więc pokaże wam spód, spód był bardzo NIE udany! Obiecuje, dałam za dużo proszku do pieczenia bo wziełam go łyżką stołową i trochę zle odmieżyłam.
A i jeszcze udała mi się kombinacja sałatkowa!

Ale na paj na 4 porcje.. lub 2 głodne osoby....
1 ½ szklanki mąki graham
½ szklanki mąki sojowej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 łyżki oleju
2 żółtka
¾ szklanki mleka sojowego
1 brokuł
1 oscypek a la 250 gram
2 białka (od żółtek)
1 jajko
2 łyżki tymjanku

masło
płatki owsiane

Składniki na paj zagnieść i odstawić do lodówki na min. 1h. Ciasto Wygnieść w małą tortownicę uprzednio wysmarowaną i obsypaną płatkami. Piec w nagrzanym piekarniku ok. 20min.
Brokuły zblanszować. Oscypek utrzeć na tarce, i wymieszać z jajkami, i lekko rozgniecionym brokułem. Wylać masę do skorupki paja, przybrać kilkoma różyczkami brokuła i wstawić na 20 min. Po 20 min na wierzch położyć plastry oscypka, a paja przykryć folią aby wierzch się nie spalił.

I znów wstawić na 10 min.

A polecana kombinacja sałatkowa to:
sałata lodowa
papryka czerwona
pomidor
pomarańcz
granat

3 komentarze:

Dziwnograj pisze...

O jakie dobre ;)) Muszę to wypróbować na pewno, chociaż osobiście zrezygnowałabym z oscypka (nie lubię drania ;))

Molly pisze...

hej sötnos!
spindlar vad är det? google translate vill få denna mat till att vara spindlar :/

hoppas att du mår bra denna kväll!? jag mår bara bra, lite kalla om fötterna bara, det är -21 grader ute just nu. hoppas att det är varmare hos dig :)

ha en fortsatt bra kväll! kramar

vegeswiat pisze...

dziwnograju: polecam ale osypek trzeba jakims serem zastapic. polecam fete a jak nie lubisz to moze byc np gauda tylko wiecej ziol trzeba sypnac dla smaku