czwartek, 28 stycznia 2010

pusto mi



Moje przetwory domowe stoją już ponumerowane, przeciery pomidorowe dzielą się na smakowe i niesmakowe, swetry leżą kolorami. Radio gra non stop a w środku mam taką pustkę. Nie wiem co zrobić, rano ryczałam, zmarł dziadek. Rodzina rusza jutro na pogrzeb a ja mam egzamin i muszę odebrać indeks od wykładowcy. Nie wiem czy dam radę ładnie się trzymać na pogrzebie.. tak po prostu.
Jedno wiem na pewno, dziadek lubił oscypek.
Na 1 porcję
1 łyżeczka weg. Bulionu
olej
5 cm pora
seler
¼ brokuła
½ szklanki oscypka
bazylia

Na oleju podsmażyć pora, brokuły gotować z bulionem i selerem, dodać podsmażonego pora. Zmiksować. Oscypka utrzeć i dodać do zupy. Podawać zupę opruszoną oscypkiem, z listkami bazylii oraz kanapkami

1 komentarz:

wegetariańskiesmaki.blog.onet.pl pisze...

Bardzo Ci współczuję ,ale takie jest życie .Trzeba się cieszyć ze wszystkich lat które przezył.Trzymaj sie dzielnie.