wtorek, 19 stycznia 2010

szpinakowo



Pierwszym wpisem w indeksie, tak jestem na 1ym roku na UW, stała się 6tka. Po zajęciach padłam sobie na łóżko i wyspałam się całe 25 minut. Naprawdę nie nawidzę remontów a jak sama go będę robić to ostrzegę sąsiadów i nie dam robotnikom przychodzić na 6tą. Ale ponieważ w wakacje malowałam, rozbierałam meble i olejowałam podłogę to remontu nie planuję...
Neuropsychologia została dziś wymęczona do końca i zabieram się za naukę psychologi muzyki i ogunów..
Ale najpierw muszę odrobić salsę z A, tak za chwileczkę.. tzn. odrabiam zajęcia które mam w piątek.. bo idę na kocert no i nie zdążyła bym.. a na zajęcia salsy przed też nie wyrobię bo mam egzamin...

Przed salsą jedank obiadek tzn, parówki sojowe w sosie śmietankowym, pasują do ziemniaków czy makaronu.
Na 1 porcję
2 parówki sojowe
1 garść szpinaku
½ fenkuła
100ml śmietanki sojowej
masło sojowe

ziemniaki/makaron

Na maśle podsmażyć szpinak i pokrojonego w kostkę fenkuła. Zalać wodą, parówki pokroić w plastry i wrzucić, dolać śmietankę i gotować 20 min.
Podawać jako sos do ziemniaków lub makaronu.

11 komentarzy:

cukrowa wróżka pisze...

ohoho, 6!!
brawo! :]
ja tam żaluję, że rodzice mi szpinak dali dopiero rok temu.. :<

Sarenka pisze...

milo mi ze sie podoba:)

aga-aa pisze...

zaraz to na studiach 6 dają? nie no, u mnie nie dawali no! (pewnie i tak bym nie dostała ;) )

aga-aa pisze...

p.s. gratki ogromne :)

grazyna pisze...

Gratulacje! Dobrze, że sobie tak fajnie radzisz też z gotowaniem w czasie sesji :)

vegeswiat pisze...

aga-aa: miaam 100% i wtedy daja ale wlasciwie to rzadko chyba... dzieki :)

vegeswiat pisze...

grazyno: dziekuje! dla mnie podstawa jest jednak dobrze zjesc.. na fast foodach i zupkach w proszku bym sesji nie przezyla:P

Molly pisze...

hej fin!
hoppas att du har haft en bra dag!:) min dag har varit mkt bra :)

du har inte missat min födelsedag, det är bara jag som int ehar skrivit om den på min blogg :p

nu har jag bokat biljett så att vi kan ses i februari :)

du får ha en fortsatt bra kväll! sov så gott :) kramar

Mad pisze...

No proszę, salsa... a więc nie tylko słabość do dobrego jedzenia nas łączy ;)

vegeswiat pisze...

mad: tyle ze ty pewnie tanczysz ja bardziej zalamuje rece widzac to ze jestem jak slon w skladzie porcelany

Molly pisze...

hej sötnos!
du ska få en sak av mig också :)
idag står bl a läkarbesök (eller ja, provtagning) samt optikern på listan så det blir en dag med mkt som måste göras :)

vad kul att du fick betyg igår och jag antar att det var ett bra betyg eftersom du blev glad :)

ha nu en underbar dag! kramar! sin vän