środa, 13 stycznia 2010

Zupa śmietnik



Wczoraj rodzina a konkretnie ciocia chciała zrobić mi przyjemność i kupiła dynię, niestety dynia jest cała podmrożona, a raczej była bo zrobiłam dziś małe porządki w lodówce które skończyły się dobrą zupą po której przetrwam zajęcia do pory obiadu..

Na 1 porcje
ok 80g dyni
1 mini marchew
1 mini seler
1 cm pora
czosnek
1 puszka fasolki red kidney
liść laurowy
olej

kanapki

Marchew, selera i czosnek pokroić i podsmażyć, zalać wodą dodać liść laurowy. Gotować 1h. Fasolkę odcedzić, dynię pokroić w kostkę i dodać do zupy tak aby się podgrzały. Zupę podawać z kanapkami.

3 komentarze:

grazyna pisze...

Widzę, że też lubisz dania typu "przegląd lodówki"... Smakowita ta zupka i konkretna :)

wegetarinka pisze...

ta red u mnie na foto wygląda jak black... i już chciałam pisać, że robiłam też taką (dynia + czarna fasola)

vegeswiat pisze...

wegetarianko: haha może dlatego ze z puszki:)