piątek, 5 lutego 2010

Dla studenta!

Jedzenie dobre dla mózgu, bo w końcu co lepiej pasuje po sesji....niż przygotowanie się do następnej!

Musli i produkty pełnozbożowe, to wolne węglowodany z nizkim IG, pasują na śniadanie zapewniając mózgowi glukozę poprzez przedpołudnie.

Kawa i Wino w określonych mniejszych ilościach mają dobry wpływ na umysł. Czerwone wino zawiera wiele antyoksydantów.

Kolorowe owoce i warzywa zapewniają nam przeciwutleniaczy.

Jedzenie bogate w żelazo, brak żelaza powoduje że nerony gorzej się komunikują.

4 komentarze:

grazyna pisze...

Mój syn ma właśnie sesję, dziękuję :)

Anonimowy pisze...

kawę sobie odpuszczę bo bardzo nei lubię ale wino warzywka owocki chlebek i inne a jak :D

Ty mi nie mów o następnej sesji już teraz! się ciesze ze juz po i dostałam ostatnie wyniki: biofiza zdana :D huuuraaa! :DDDD

viri

vegeswiat pisze...

grazyno: mam nadzieje ze sie przydadza rady.. no tylko wina radze nie za duzo ;)

viri: hihi a ja kawe lubie taka nasza prawdziwa:)

ilka_86 pisze...

no ja też po jednej już, w sumie to jeszcze tylko jeden egzam mi został z drugiego kierunku, najtrudniejszy, ale może dam radę;) muszę w to winko się zaopatrzyć;) hehe