środa, 3 marca 2010

czekolada- test



Na narty miałam z sobą jak już pisałam zapas rzeczy jadalnych, w tym czekoladę nadziewaną porzeczką która mnie bardzo a to bardzo ciekawiła. Niestety lodówka była minimalnych rozmiarów i czekolada zaczeła się topić, właścicielka zapobiegła temu.. całą zjadając.

Czekolada jest z czekolady gorzgkiej, ale nawet fani mlecznej nie narzekali gdyż nadzienie jest bardzo słodkie no i porzeczkowe.

Ja nie słyszałam nic dobrego o nadziewanych czekoladach i sceptycznie do nich podchodziłąm ale ta z porzeczką bardzo mnie zainteresowała i mogę o niej wypowiadać się jedynie pozytywnie.
Mimo że uwielbiam gorzką czekoladę to ta bardzo mi smakowała, nadzienie jest bardzo słodkie ale dobrze komponuje się z czekoladą
Znajdziecie ją tu.

2 komentarze:

Molly pisze...

vad god den här chokladen låter :)
jag hoppas att du får en bra och solig dag idag! :)

jag har soligt och ganska varmt (-7) så jag ska nog släpa med syster ut en sväng efter lunch. syster ska vara hemma till i maj så vi har en del tid att umgås på :)

ha det fint! kramar

asiejka pisze...

porzeczkowe nadzienie mnie by od razu zaciekawiło..