poniedziałek, 15 marca 2010

na dlugo



Ten tydzień zapowiada się stresowo, to też nagotowałam potrawki do której wystarczy wmieszać tofu, qourn, fasolę czy ser. Ugotować makaron czy ziemniaki i już ma się obiad
na 4 porcje
2 pietruszki
2 marchewki
1 duża puszka pomidorów
½ fenkułu
imbir
1 cukinia
suszone pomidory w oleju

Pietruszkę, marchew, imbir i fenkuł posiekać. Wrzucić do garnka, zalać pomidorami dodać uwcześniej posiekane pomidory suszone. Gotować jak najdłużej, pod koniec dodać pokrojoną w kostkę cukinię
Używać jako podstawę do potrawek wegetariańskich

3 komentarze:

olga spaceage pisze...

też tak robię! np w sobotę przygotowałam wielki (ale naprawdę wielki) garnek czulentu i teraz wyjadamy (jeszcze przez 2 dni będziemy zajadać ;) więc mam więcej czasu - problemem jest dla mnie czas właśnie, bo chęć gotowania jest! :)

vegeswiat pisze...

hmm u mnie chec gotowania tez jest ale wlasnie w tym tygodniu czasu nie ma :(

Anonimowy pisze...

Co to jest qourn ?