sobota, 6 marca 2010

Tort toffie :)





















Ja nie jestem fanką słodyczy, ale inni tak. Stąd i tort toffi, tzn ciasto toffi w formie tortu. Przepis został skradnięty o z tąd.
Muszę przyznać że do masy toffi nie podchodziłam jak najlepiej ale po użyciu jej cofam swą opinię
Na 1 tort użyłam
50dag mąki
15 dag miodu
150 g margaryny
2 jajka
2 łyżki cukru waniliowego
1 łyżeczkę sody

300ml śmietanki
3 łyżeczki agaru/ żelatyny

1 puszkę toffi

Składniki na ciasto wymieszać i podzielić na pół, wyłożyć do tortownic o średnicy ok. 25cm. Piec ok 20 min.

Ciasto odleżakować by było bardziej miękie, min jeden dzień.
Przełożyć ubitą z agarem śmietaną i przykryć drugą warstwą. Tą posmarować toffi i obłożyć orzechami.

5 komentarzy:

cukrowa wrozka pisze...

Mówię ci, jeszcze ci się odmieni i będziesz smakoszem słodyczowym!
Skoro taki torcik smaczny potrafisz zrobić.. :]

cukrowa wróżka pisze...

Skoro umiesz taki pysznościowy torcik zrobić, to nie możesz nie lubić słodyczy, no! W głębi serca.. :]

Olciaky pisze...

Łaaał!
To coś dla mnie:)
Byś się podzieliła a nie..

;p

Buźka

Dziwnograj pisze...

Mniam ;)) Pysznosci trzeba przyznać ,ze te orzechy sprawiają ,że w brzuchu zaczyna burczeć

viridianka pisze...

och toffi, rozpływam się... mmm!