niedziela, 7 marca 2010

wook


Moje lenistwo mnie przeraża.. ale nie chciało mi się robić sałatki do obiadu więc uznałam że wkroję wszystko do wooka. Ale i lenistwo czasami jest korzystne
kotlety sojowe
cukinia
kiwi
marchew
ziemniaki
fenkuł
sos sojowy
olej
Kotlety ugotować. Na oleju podsmażyć fenkuł, zalać sosem sojowym i dodać pokrojone ziemniaki, pod koniec dodać kiwi, kotlety i pokrojoną cukinię
Moje lenistwo mnie przeraża.. ale nie chciało mi się robić sałatki do obiadu więc uznałam że wkroję wszystko do wooka. Ale i lenistwo czasami jest korzystne

kotlety sojowe
cukinia
kiwi
marchew
ziemniaki
fenkuł
sos sojowy
olej

Kotlety ugotować. Na oleju podsmażyć fenkuł, zalać sosem sojowym i dodać pokrojone ziemniaki, pod koniec dodać kiwi, kotlety i pokrojoną cukinię

3 komentarze:

asiejka pisze...

zadziwiający ten dodatek kiwi
ale bardzo kolorowy ten mix

Molly pisze...

hej tjejen!
hoppas att du mår bra!? jag tänker på dig och jag ber om ursäkt ifall jag skrev något som gjorde dig ledsen, det var verkligen inte min mening.

ta hand om dig och ha en underbar vecka! kram

vegeswiat pisze...

asiejko: wlasnie to o kiwi w tym chodzi, dodaje charakteru:)