sobota, 27 marca 2010

ziemniaczana lasange




Miałam ochotę na lasange.. ale i na ziemniaki... więc zamiast płatów lasange użyłam pokrojonych ziemniaków.
Rezultat to zielona i świąteczna zapiekanka
na 2 porcje
5 ziemniaków ugotowanych
250 g szpinaku
1 cebula dymka
½ fenkułu
100 g granulatu sojowego orico
mozarella wegańska
olej

Na oleju zeszklić fenkuł, i cebulę. Ugotować granulat oraz szpinak, osobno. Formę na lasange wysmarować olejem, ziemniaki pokroić w plastry, na jedną warstwę ziemniaków położyć szpinak, na kolejną granulat sojowy, przekładankę zakończyć mozarellą

3 komentarze:

grazyna pisze...

Oj, u mnie taka lasagne to by znalazła amatorów ! Smakowicie wygląda :)

viridianka pisze...

jeeej świetny pomysł! a wiesz ja mam ostatnio... tzn nie tak ostatnio bo od 5 miesięcy - fazę na ziemniaki, więc Twoja propozycja bardzo mi się podobuje ;)

asieja pisze...

ziemniaczana wersja podoba mi się chyba nawet bardziej od makaronowej