wtorek, 25 maja 2010

ciastka musli z czekolada



Potwór ciasteczkowy to ja, naprawdę fajnie atakować kolejne opakowania, mimo że jak na razie miłość do czekolady przemawia za wyborem smaków to i tak staram się jeść różnorodnie..
Ostatnio natrafiłam na ciasteczka musli z czekoladą, zasmakowały nie tylko mnie ale też osobie która wielkim fanem zdrowej żywności nie jest, co doskonale mówi o tym jakie muszą być smaczne. I przede wszystkim świetnie nadawały się do udomowienia mnie w mym mieszkaniu w weekend gdy próba wyjścia z mieszkania skończyła się kompletną utratą całej energi i doprowadziłą do żywienia się właśnie ciastkami resztę dnia.
Ale do ciastek, są to ciastka z jak to sama nazwa mówi musli, są więc chrupiące i bogate w błonnik a oprócz tego zawierają bogate w dobre tłuszcze nasiona dyni które niosą z sobą witaminę E. Ciasteczka z dodatkiem czekolady zawierają także uspakajający magnes.
Jak na razie z ciasteczek musli najbardziej smakują mi właśnie te, prawdopodobnie jest to dzieło czekoladowych drażynek, które wzbudzają wspomnienia z dzieciństwa. Nie wiem jak wy ale ja z koleżankami często objadałyśmy ciastka dookoła czekoladowych drażynek, a co najlepsze zostawiałyśmy na koniec.

1 komentarz:

B.B pisze...

Szukam właśnie wszystkiego co wege i da się zjeść w pracy - sprawdzę te ciastka na bank!