piątek, 21 maja 2010

ciastka owsiano kakaowe



Ponieważ mimo lenistwa, i niechęci do jedzenia spowodowanego chorobą muszę coś jeść trzymam się rzeczy dobrych ale przy tym zdrowych. Ciastka vegeinstytutu są innymi słowy, śniadaniem, przekąską, lunchem, kolejną przekąska, obiadem, kolacją.. oczywiście dla urozmaicenia zmieniam rodzaje, no i dla zapewnienia witamin pije soki i wcinam owoce. Ale na tym kończą się kuchenne wyczyny. Jutro planuję się poprawić bo czuję się lepiej.

Ale dziś odkryłam ciastka owsiano kakaowe, zawierają mąkę pszenną, płatki owsiane, brązowy cukier, bakalie oraz siemie lniane. I w związku z tym są dobry źródłem błonnika pokarmowego. A ziarno kakaowca za to jest bogate w uspakajający i odprężający magnez.
Ciastka są pszepyszne szczególnie w połączeniu z sałatką owocową i posmarowane masłem czekoladowym, ja jestem też nauczona jadania takich oto ciastek z serem i oczywiście bardzo pasuje mi ta wersja, którą bardzo polecam odważnym smakoszom. Jest ona troche inna ale przy np. ostrzejszym smakowo serze czuć rzeczywiście smak owsa, lekko uzupełniony czekoladą a przy tym smacznie chrupiące orzechy.
Chyba nie muszę wspominać że opakowanie po ciastkach już leży w śmietniku...

1 komentarz:

grazyna pisze...

Smakowite ciasteczka ! I zdrówka życzę :)