wtorek, 18 maja 2010

Lody czekoladowe z kawalkami czekolady i bakaliami



Lody wciągają i to nie tylko ich jedzenie ale i robienie jak już się zacznie. Mimo że (na razie) nie mam maszynki do lodów to czasami warto poświęcić te 2 godziny kręcenia ich co 20 min aby powstało coś takiego.

Do tych lodów użyłam
bakalii
czekolady pomarańczowej, migdałowej i mlecznej
serka kremowego o smaku czekoladowym
śmietanki
śmietankę trzeba dokładnie wymieszać z posiekanymi bakaliami, czekoladą i serkiem. A po tym zamrażać mieszając co ok 20 min przez 2 godziny

3 komentarze:

Paula pisze...

już mam na nie ochotę!

asieja pisze...

mnie bardziej wciąga ich jedzenie..

viridianka pisze...

fantastyczne lody! też nie mam maszynki do lodów, ale to nie problem, ręcznie też wychodzą ekstra (:
buziak.

ps. ogromnie się cieszę że się dołączyłaś, mam nadzieję że drożdżówki posmakują (: nie wiem czy wiesz, ale po publikacji u siebie na blogu, tutaj:

http://gospodarneszczescie.blogspot.com/2010/05/podsumowanie-wp73-zaproszenie-do-wp74.html

należy napisać że się upiekło i podać do siebie linka, wtedy będziesz Moja Droga w podsumowaniu (: