wtorek, 1 czerwca 2010

strogonof wege

Mój aparat chwilowo leżakuje sobie w innym domu po tym jak został poprzez właścicielkę zapomniany. A więc poprzez kilka dni przepisy będą bez zdjęć..

Strogonof wege 1 porcja

2 parówki sojowe chilli
100 ml śmietanki
3 łyżki kechupu
100 ml przecieru pomidorowego
1 mała marchew
2 plastry fenkułu
masło

do podania: makaron a la świderki który najlepiej wybierze sos

Na maśle podsmażyć utartą marchew i pokrojony fenkuł, zalać śmietaną, pomidorami, i dodać keczup. Gotować ok 10 min.

1 komentarz:

Kinga pisze...

Znalazłam na Twojej stronie gadżet promujący tempeh. Jako, że i ja bardzo często robię dania wegetariańskie, w zasadzie prawie zawsze nie licząc ryb, a moim niedawnym odkryciem okazał się tempeh, chciałam też umieści na mojej stronie taki gadżet. Jednak na stronie, do której przez Twój gadżet weszłam nigdzie nie znalazłam takiego do pobrania:(. Jak to zrobiłaś? A przy okazji jak wyszedł Ci samodzielnie robiony tempeh?