czwartek, 29 lipca 2010

muffinki





Jak już A zauważyła niestety zaniedbuję bloga w trakcie wakacji.. teraz jednak gdy już mam aparat jest trochę łatwiej.. bo mogę zrobić zdjęcia
dziś przekupywałam babcię i witałam ciocię muffinkami

Na 10 sztuk
3 jajka
200 ml mleka
2 szklanki mąki
1 szklanka cukru
1 łyżka sody
100 g czekolady
jagody
Składniki wymieszać, wylać masę do foremek tak aby wypełniały max ¾, czekoladę posiekać i posypać nią muffinki, na czekoladę położyć jagody. Piec 20 min w 170 C

6 komentarzy:

Sugar Plum Fairy pisze...

Miło cię znowu slyszeć. I widzieć pyszne muffcie. :)

aga pisze...

pycha muffinki, i z czekolada :)

Ciastella pisze...

ślicznie wyglądają;D aż nabrałam chęci;))

Arvén pisze...

Wyglądają niesamowicie...
Jestem za to zdania, że normalny człowiek, który się nie nudzi, wręcz ma obowiązek trochę zaniedbac latem bloga, kiedy jest tyyyle rzeczy do zrobienia...;)

Kuchareczka pisze...

cudowne muffinki! letnie...

szybkajazda.pl pisze...

Zapraszamy do udziału w Konkursie Firmy Jelly Belly Polska. Zasady są proste: upiecz muffinki i udekoruj je żelkami Jelly Belly. Dodaj opis swojej muffinki - liczbę i nazwy użytych fasolek, skład kremu i rodzaj użytego ciasta.
Zrób zdjęcie i wyślij je do nas na adres cupcakes@JellyBellyPOLSKA.com lub dodaj na stronie http://szybkajazda.pl/konkurs.php! Czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody od Jelly Belly! Na zgłoszenia czekamy do końca wakacji, a we wrześniu, drogą głosowania internautów wyłonimy zwycięzców. Nagrodzimy aż 50 osób, więc warto wziąć udział w konkursie!
Więcej informacji oraz regulamin konkursu na http://szybkajazda.pl/konkurs.php