piątek, 13 sierpnia 2010

ActiVita



Ostatnio miałam przyjemność wypróbowania płatków ActiVita firmy Lubella. Mimo że nie jestem fanką płatków a bardziej musli, te oczarowały mnie smakiem owoców.

Na start poszedł smak wiśnia i czekolada, przyznam się że najpierw poszła czekolada zręcznie wybierana z opakowania. Są to płątki oblane białą i mleczną czekoladą które smakują jak chrupki czekoladowe, są pyszne ale naprawdę trudno mi je opisać żeby wszystko oddać. Trochę jednak zostało do spróbowania płatków w pełnej kompozycji smakowej, i powiem że prezentują się świetnie! Są na pewno zdrowsze niż płatki czekoladowe a zarazem smakują o niebo lepiej!

Kolejne były truskawi, jabłka i rodzynki, te smakowały mi najmniej, ale to z powodu że nie przepadam za truskawkami i rodzynkami. Odejmując jednak fakt moich smaków i te płatki mają świeży owocowy smak któego w innych płatkach nie spotkałam.


Ostatnie były płatki z porzeczką, jabłkiem i jogurtem, w których są płatki maczane w jogurcie. Był to mój faworyt! Uwielbiam suszony jogurt który można kupić u mnie w domowym kraju, tam dodaje się do niego musli, owoce, orzechy i je jako zdrowsze slodycze. A te płatki to taki posmak tego co lubię, poza tym kompozycja smaku jest świetna!

1 komentarz:

Kuchareczka pisze...

hehe, ja tez zawsze wybieram co lepsze najpierw z opakowania! :D u mnie na pierwszy rzut ida płatki kokosa, potem czekolada :)