wtorek, 15 lutego 2011

O moim małym uzależnieniu


Nie wiem ile z was pamięta, że za masło orzechowe zrobię wszystko.. Od bardzo dawna kusiło mnie masło orzechowe z czekoladą. I dopiero dzis po raz pierwszy go spróbowałam.

Plusem jest to że nie jest tak słone jak inne masła orzechowe, o ile nie kupuje się tego bez soli i cukru, które trudno dostać a i tak jest dosyć słone. Żadnego masła orzechowego nie da się zjesć w większych ilosciach, tego też nie. Ale muszę przyznać że czekolada bardzo dobrze kobinuje się z masłem orzechowym no i przy okazji fajnie chrupie przy jedzeniu.

Ale chyba od pierwszego kęsa tego masła orzechowego chodzi mi po głowie mysl o wypróbowaniu go w produkcji lodów. Albo zrobienia babeczek z nadzieniem z tego masła.

Naprawdę o ile lubicie masło orzechowe radzę spróbować :)

7 komentarzy:

Kubełek Smakowy pisze...

Ja osobiście kupuję felix (słodzone słodzikami) "gładkie" lub z kawałkami orzechów (też super chrupią!).

asieja pisze...

słodkie uzależnienie.. i ja mam słabośc do orzechowego masła, z czekoladą jeszcze nie spróbowałam.. nie wiem czy to nie zbyt wiele radości :-)

Kinga pisze...

Ja odkrylam maslo orzechowe kilka miesięcy temu. Ale kupuję wyłącznie z tartych migdalów oraz ostatnio kupiłam z tartych orzechów laskowych. To drugie słodsze. Oba pycha, bez żadnych dodatków, dodatkowego tłuszczu, soli, czy czegoś słodzącego. Polecam. Dodawaląm je i do dań wytrawnbych i pieklam z nim ciastka. Pozdrawiam.

Ag Pe pisze...

Takiego z czekoladą nigdy jeszcze nie widziałam. Ja lubię robić masło samodzielnie.

Holga pisze...

A ja robię własne. I nie pomyślałam, żeby dodać posiekaną czekoladę, więc w najblizszym czasie wykorzystam ;).


p.s. przepis na masło orzechowe jest u mnie na blogu ;D.

Anonimowy pisze...

"masła orzechowego nie da się zjeść w większych ilościach"
:D
Ja potrafię zjeść cały słoik na jednym posiedzeniu, dlatego już nie kupuję:))

jerzy pisze...

Uzależnienie jak moje uwielbiam takie masło na śniadanie